Tweejarig

Hipperdepip hoera! Exact twee jaar geleden zag deze blog het levenslicht. En ik heb er nog evenveel zin in als in het begin!

Dankzij deze blog heb ik leuke mensen ontmoet (virtueel en in het echt), leerde ik veel over (moes)tuinieren en ontdekte ik dat veel mensen in de stad erg creatief en enthousiast aan de slag gaan met groen in hun buurt.

Tamara teelt onder andere selder, uien en tomaten op haar daktuin.

Een moestuin op een dak.

Een paar weetjes:

  • Dit is het 153ste bericht op deze blog.
  • Ik kreeg tot nu toe meer dan 570 reacties.
  • Het hoogste aantal bezoekers op een dag was 160.

Top-3 van meest gelezen artikels:

  1. Duizend bommen en granaten
  2. Luis in de dop
  3. Boodschap in een fles

De meeste bezoekers kwamen via deze kanalen op de blog:

  1. zoekmachines
  2. muggenbeet.blogspot.be (Merci Ludo!)
  3. facebook

…en kwamen uit:

  1. België
  2. Nederland
  3. Verenigde Staten

Allez hup, we doen er hopelijk vlotjes nog eens een jaar bij. Een fijn tuinjaar gewenst!

8 thoughts on “Tweejarig

  1. Graag gedaan al vrees ik dat het nu gaat minderen want mijn blogroll staat tegenwoordig niet meer op mijn blog maar in een chrome-extensie.. Hopelijk valt het niet te zeer terug. grts.

  2. hip hip hoera! hopelijk was er taart met véél slagroom enzo 🙂
    kei-goe bezig, ik ben (niet zo) stiekem jaloers op uw productiviteit 😉
    en ook heel curieus wat die ‘amerikaanders’ er eigenlijk van vinden, haha!

    groetjes! X

Geef een reactie

